Sunday, April 17, 2011

~PuiSi SeoRaNG KeKaSiH~

aku menilai bukan dari keindahan paras rupa..
tetapi dari ketulusan hati..
aku jatuh cinta bukan dari kemanisan tutur bicara..
tetapi dari kejujuran kata-kata hadir kamu dalam hidupku..
ku hargai sepenuhjiwaku asalkan kejujuran menjadi teras pasti
cinta akan teguh terpatri..
aku sedar bila tanpa dirimu..
kurasakan dunia ini terhenti lambat, kaku dan tak bernyawa
bagaikan otak ku berhenti berfikir..
apa..
apa yang perlu aku lakukan tanpa kau disisi..
rinduku bagai membungkam ragamku membuat aku terhenti untuk
menghela sekali pun jiwaku sesak dan k0song mendengar suaramu..
bagaikan terhenti nafasku untuk aku dengar dan masuk terus kejiwaku agar tidak di ganggu agar aku tak terlepas dari mendengar setiap butir bicaramu adakah kau rasa terhenti segala-galanya bila sudah jatuh cinta..

No comments:

Post a Comment